{297}: Växjö leder, om vi spekulerar i att Växjö vinner så handlar ju allt om FBK vs Frölunda vinst imorgon. Där får vi hoppas på FBK vinst så vi får Växjö i så fall, meeen den lilla detaljen att vi skall vinna med..
Sputnik: kanske npn förklarade detra tidigare, men om Luleå vinner, då borde väl vi få Frölunda, om dom vinner? ... Jag låter som om vi redan vunnit morgondagens match....sorry!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer