Långben: Lite synd, jag trodde inte det var möjligt att vinna två raka och ha allt momentum i hela världen och sen spela så här dåligt så detta har ju varit ett riktigt antiklimax än så länge. Å andra sidan har det varit några riktiga missar från spelare som inte platsar i SHL och definitivt inte håller för nån semi.
Där kom nog spiken i kistan. JJ backup nästa år. Svensson bort. Palola bort. Hanzl bort. Lundin bort. Walli bort. EA bort. Det finns goda möjligheter att bygga vidare på det här.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer