{297}: haha ja så är det. Hanzl är en spelare som.måste kliva fram om man.ska komma nån vart ....vilket han inte gjort på länge.. Timrå borde absolut göra sig av med Hanzl och få in nått bättre som andra center..vi har en del positioner vi behöver byta ut lite folk på... Skönt att det iaf kommer att bli betydligt hårdare konkurrens på målvaktsposten nästa år..
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Skönt att det iaf kommer att bli betydligt hårdare konkurrens på målvaktsposten nästa år..