OlliJanne: Det för mig mest lättdefinierade problemet man måste ta tag i är hur dåliga man alltid är efter speluppehåll. Så fort det har varit landslagsturnering så kommer man tillbaka skitsvajiga, och i första kvarten såg det ju också stundtals bedrövligt ut efter att man fått en vecka matchledigt.
Det här måste ju vara ett problem i träningsupplägget. Det håller inte att vi ska torska tre raka varje gång Tre Kronor stuckit iväg på någon plojturnering.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Det här måste ju vara ett problem i träningsupplägget. Det håller inte att vi ska torska tre raka varje gång Tre Kronor stuckit iväg på någon plojturnering.