Nisse på Mon or: Vi ska inte ha EG och vi ska inte ha Lodin. Och hör och häpna men jag sörjer inte det allra minsta. I sina bästa stunder var Lodin en spelare som blixtrade till, var avig och bröt mönster. Aldrig minns jag honom som dominant och matchavgörande. Har öht inget minne av nån match likt den Dahlén gjorde i lördags. Och där Dahlén i sina sämsta stunder är en spelare som kan försvinna är Lodin ett gigantiskt jävla sänke i samma läge
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...