mikenomad: om någon mot förmodan skulle undra. Jag vill inte heller ha E.G. eller V.L. Jsg var för Viktor tills Timrå tackade nej. Inte längre. Och E.G. har ju själv dementerat ryktet. Bra så.
Nisse på Mon or: Ja spelare från orten som tycker sig för fina för klubben när de verkligen hade gjort skillnad när vi gått upp i SHL har inget här att göra i karriärens utförsbacke
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...