{297}: kanske hade vi vunnit då Eixon Lyttinen var ju helt felfria i matchen innan lite besviken är man coachmatch ingen annan klubb har kasta in en nykomling på backen i game 7en
Inlägg: 2514495
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
TD: Erixon var ju skadad och kom ej till spel pga det. Du tycker att Timrå hellre skulle spelat på 5 backar? Forsmark gjorde verkligen inte bort sig och var inte anledningen att vi förlorade match 7.
+ 16