mikenomad:Min fundering var ingen kritk mot E.L. utan mer en uppriktig fundering där jag inte hade med OJ i den ekvationen.
Är tveksam om OJ. Hade förhoppningar både för hans Timråkoppling och att många(åtminstone i HS) trodde stort om honom för 1-2 år sedan.
Av yngre forwards nu i Timrå eller kopplingar till Timrå tyckte jag Wärmhed såg "senior" ut de små inhopp han gjorde i höstas vilket ger förhoppningar om en plats i truppen med lite lagom speltid 23/24.
Bland unga backar såg Forsmark lovande ut det lilla man fått se. Tyckte Melander inte gjorde bort sig i höstas när han fick något litet inhopp.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer