Lomond: nu har jag läst STs betyg och i princip kan man ju köra en karbonkopia på det du skrev.
Texten känns som en blandning av 50% det de flesta här inne är tycker och 50% baserat på vilka som har kontrakt eller nyligen fått förlängt av Kapanen. Och nej detta är ingen kritik av ST jag tycker de har en alldeles utmärkt bevakning av Timrå IK men de får inte bli allt för kompis med ledare/spelar så de inte kan vara tuffa när det krävs.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Texten känns som en blandning av 50% det de flesta här inne är tycker och 50% baserat på vilka som har kontrakt eller nyligen fått förlängt av Kapanen. Och nej detta är ingen kritik av ST jag tycker de har en alldeles utmärkt bevakning av Timrå IK men de får inte bli allt för kompis med ledare/spelar så de inte kan vara tuffa när det krävs.