1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614886 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2515031

Sv: Apropå nånting...
OlliJanne: Jag håller en hel Wedda topp 3 bäst i Timrå.
Hartman och Wedda i samma kedja skulle kunna va brutalt effektivt! Kanske med EP som center?

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Meduza: lustigt hur det funkar det där med fansens dom.

Lyytinen har 6 st +45 matchers säsonger senaste 10 åren.
”Men vad ska vi med en skadedrabbad finne till? Oj oj vilken miss av Kapanen”

Kinnvall (bara spelat seniorhockey sedan 16/17) har 5 st +45 matchers säsonger senaste 7 åren.
”Men vad ska vi med Kinnvall till, han är ju bara skadad”

Anton Wedin. 3 st +45 matchers säsonger senaste 10 åren.
”Amen snacka inte skit om Wedin! Får han bara en hel säsong här nu så kommer han att bli ett kanontillskott. Vi ser honom i princip som ett nyförvärv inför nästa säsong”

Men en hemmapöjk är en hemmapöjk antar jag 🤓

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer