1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615018 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2515901

Sv: Apropå nånting...
{9566}: Det är man visst, och det har man visst.
Har hållt på Timrå sen jag var 8-9 år och det är fortfarande laget som upptar hela hjärtat.

Däremot är jag inte hundra objektiv angående Lakers, men tycker dom får oförtjänt mycket skit.

Definitivt det av kvarvarande lag som spelar renast hockey. Inga jävla ryggsäckar eller tramsiga förstärkningar.

Men då kommer kommundopingen upp, men lag som Leksand och Skellefteå får bra mycket mer stöd än vad Växjö får.
Och som timråit är det farligt nära med det där med stenar i glashus.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
RunarUp: Ett forum är till för alla kommentarer, du tycker så och jag tycker så. Olikheter är bra.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...