Andersson: sett till säsongen i stort bör det ju bli Plast vs Sheleftyou i finalen men nu ska det bli intressant att se vad Blötröven och Surgårn kan bjuda på. Vinnaren i den serien spelar i SHL nästa säsong kanske?
OlliJanne: Jag tror att vinnaren av löven och Djurgården spelar i SHL nästa år. Mycket spännande. Eller kan Modo resa sig och äntligen gå upp? Vi får se
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...