Doin’ the moralisk HA-final istället för doin’ the omoralisk schlagerfestival. Fina grejer det här ikväll. Lööke har satt Löven i förarsätet. Bara att åka med på resan…
Kort grej bara ni som har koll. Rent ekonomiskt - är det bättre att få upp Djurgården eller typ Löven, Modo, Mora? Jag fattar att Mora kanske inte har musklerna ekonomiskt just nu men hur är det med de andra?
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer