Sputnik: Alltså vad jag förstår enligt Elitp. så har Bernarth kontrakt 22/23, sitter han på ett hemligt kontrakt också eller är de inte bara muntligt överens.
Inlägg: 2516438
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Villervalla: Jo det står så på Elite Prospect. Men av nån anledning har det blivi fel info där bara.
Som det står i artikeln och hans agent bekräftar så har han ett gällande kontrakt med Modo om de går upp.
Som det står i artikeln och hans agent bekräftar så har han ett gällande kontrakt med Modo om de går upp.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Villervalla: Han har ett SHL-kontrakt med Modo. Men spelar inte Modo i SHL i höst så gäller det inte.