Sputnik: Undrar om Kapanen avstod pga skadehistoriken då? Eller att Kinnvall kände plikt att stanna kvar denna gången? Hoppas Kapanen har nått annat roligt på g nu istället då. 👍
Sputnik: Alltså att Kinnvall ens skulle vara aktuell var väl bara för höken skrev ”drömvärvningen” och hade något 1+1 utlägg i sin artikel om Timrås silly?
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Hoppas Kapanen har nått annat roligt på g nu istället då. 👍