mikenomad: Örebro kommer tar guld alltså?.. Skall vi alltså behöva återuppleva detta ännu en gång, att vi är de enda som pressar blivande guldlaget i en matchserie..
Sputnik: Skulle det bli Växjö-Örebro i final så är det inget annat än en mardröm! Ska man hålla på Växjö då??? 🤮 Örebro som svenska mästare i hockey 2023 då kan f-n IFK Sundsvall spela i Allsvenskan om några år!
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...