1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2516942

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Örebro kommer tar guld alltså?.. Skall vi alltså behöva återuppleva detta ännu en gång, att vi är de enda som pressar blivande guldlaget i en matchserie..

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Sputnik:

Så kan det mycket väl vara. Har dock bara hänt en gång tidigare (2007). Därmed inte sagt att vi hade haft skuggan av en chans mot SAIK.

Sv: Apropå nånting...
Sputnik: Skulle det bli Växjö-Örebro i final så är det inget annat än en mardröm! Ska man hålla på Växjö då??? 🤮 Örebro som svenska mästare i hockey 2023 då kan f-n IFK Sundsvall spela i Allsvenskan om några år!

Sv: Apropå nånting...
Sputnik: Samtidigt visar det ju att slutspel och seriespel är nått helt annat. Nästa år går vi för göld!!

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...