Sputnik: om ni skulle lyckas rycka Leo från de NHL-klubbar som står i kö för att drafta honom har ni ju gjort årtusendets värvning så då skulle jag bara applodera er briljanta sportchef för ett mycket bra jobb! Herregud vilken bomb det skulle vara... 😂
Fast ni har ju tidigare lyckats signa Dahlén, i konkurrens med NHL-klubbar, så vem vet... Men Dahlén till oss hoppas jag själv på förstås 😊
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer