Ma69us: Jämn match. Tycker Timrå ser lite nervösa ut. 0-2 nyss när Timråspelare har kanonläge sen spelvändning där Timrå faller ner alldeles för långt. Nu nära 0-3 , felaktigt bortdömd. Hög klubba men det är en Timråklubba. :-) Det kan vara vår väg in i matchen. Men jämn match där Leksand tagit över. Leksand sätter lägena. Inte Timrå. Leksand är starka framför eget mål.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
0-2 nyss när Timråspelare har kanonläge sen spelvändning där Timrå faller ner alldeles för långt.
Nu nära 0-3 , felaktigt bortdömd. Hög klubba men det är en Timråklubba. :-)
Det kan vara vår väg in i matchen.
Men jämn match där Leksand tagit över. Leksand sätter lägena. Inte Timrå.
Leksand är starka framför eget mål.