OlliJanne: OM EA varit klar skulle han varit presenterad vid det här laget. Hoppas och tror att man bryter med EA. Lundin kan vara 4:e center. 3:e center måste vi nog hitta en ny. Eller har de kanske tänkt köra med Lundin som 3:e och Värmhed som 4:e
11 fwds på kontrakt + Hållander. Torde behövas en vass rightare till topp 6. Både Robin A. och Albin L. går före Erik A enligt mig.Tyst om Robin A, förhandlas det?
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer