mikenomad: Jag är inte här för att skriva om Brynäs btw.. Inte konstigt när en klubb med en sån dålig standard blir kaxiga efter dom når topp 6 för första gången på 20 år..
Inlägg: 2527796
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
{10242}: Kaxiga vi?? Vi är ÖDMJUKA som få efter den resa vi har gjort. Kolla upp det ordet du också, det skulle göra dig gott i längden.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
{10242}: Meeen snälla tror ingen timråit e smygplastare o Jaaa vi är skitglada över vår 5 e plats i år de skulle nog ni oxo ha varit men nu blev de som de blev för er bara komma ihop o bryta ner!! Yeeeeezzz Skellefteå 👍👍👍👍👍
+ 5