+ 6
Inlägg: 2527861
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Zäta75: Är mer inne på att sprida ut alla toppar till 4 kedjor.
Dahlén - Hanzl - Hållander
Pettersson - Lander - Panu
Wedin - Lundin - Hartmann
Johansson - Värmhed - Pääjärvi
Sen har jag fått bekräftat att det ska in en rightare till. Det lär dock inte vara för toppkedjorna dock. Där tror jag man tar in en lite yngre som inte fått det att stämma senaste säsongen.
Dahlén - Hanzl - Hållander
Pettersson - Lander - Panu
Wedin - Lundin - Hartmann
Johansson - Värmhed - Pääjärvi
Sen har jag fått bekräftat att det ska in en rightare till. Det lär dock inte vara för toppkedjorna dock. Där tror jag man tar in en lite yngre som inte fått det att stämma senaste säsongen.
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Kommer att ta några år innan DIF går upp igen: :)
Johan Garpenlöv har hjälpt Djurgården till den hockeyallsvenska finalen.
Nu jobbar sportchefen K-G Stoppel på att behålla honom och det nuvarande ledarteamet ? oavsett vilken serie Djurgården tillhör nästa säsong.
? Det är fokus på att gå i mål med det, säger Stoppel i Expressens podd Hockeypuls Extra.
Johan Garpenlöv har hjälpt Djurgården till den hockeyallsvenska finalen.
Nu jobbar sportchefen K-G Stoppel på att behålla honom och det nuvarande ledarteamet ? oavsett vilken serie Djurgården tillhör nästa säsong.
? Det är fokus på att gå i mål med det, säger Stoppel i Expressens podd Hockeypuls Extra.
+ 1
Förövrigt är jag övertygad om att Skellefteå vinner SM guld och vänder på samma sätt som mot Örebro. Men det kan gå till 7 matcher denna gång. Guldet ska till Norrland