+ 3
Inlägg: 2529141
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
SKÖNT att det inte blev Väsby säger jag bara. Brödernas är shady business som inte ordnar styrelsemöten på ett schysst sätt. Nybro var nog det lag efter Hudik jag ville se gå upp, så säger grattis till dem.
+ 4
Inte expert på Småland men du ser... Många lag.