+ 9
Inlägg: 2529539
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Niikeliito: Tycker domarna i den här finalserien är ett skämt. Allt normalt gruff som tillhör ett slutspel tar man utvisningar på. Vem fan vill se en final med bara PP?
+ 2

Challe och Emil Berglund