Rip Kirby: Förhoppningen är lite att Jonte kan ta ännu nåt steg nästa säsong. Timrå kanske inte var redo för final i år men man såg definitivt att både Jonte och Lander hade förväntat sig att spela mer/längre när vi åkte ur. Tror det finns en hel del revansch där.
+ 5