+ 7
Inlägg: 2532921
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Patrick Polly: Ja. fram för fler Norrlandslag i SHL! Även om de heter Modo och är våra värsta konkurrenter. Men går DIF upp kan man som bor i Stockholm gå och se Timrå så det är win-win känner jag om man bor i Stockholm eller i närheten.
+ 3
Personligen tycker jag också att det är roligt med norrlandslag i SHL.
My two cents.