Lite gåshud blev det på denna. Det sjuka är att jag tror Filip är 100% ärlig här. Inte bara något han säger. För de spelarna som nu återvänt och verkligen älskar Timrå, tror jag denna satsning verkligen betyder något. Inte för att de med annan moderklubb inte bryr sig, men tror det är extra för de som är fostrade i våra led. Att det verkligen är en satsning de vill vara med om.
Vi håller på världens bästa lag! Kanske inte alltid bäst på isen, men i alla andra kategorier! Det är bara objektiv sanning, å sen skiter jag i vad ni säger 😊
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Det sjuka är att jag tror Filip är 100% ärlig här. Inte bara något han säger. För de spelarna som nu återvänt och verkligen älskar Timrå, tror jag denna satsning verkligen betyder något. Inte för att de med annan moderklubb inte bryr sig, men tror det är extra för de som är fostrade i våra led. Att det verkligen är en satsning de vill vara med om.
Vi håller på världens bästa lag! Kanske inte alltid bäst på isen, men i alla andra kategorier! Det är bara objektiv sanning, å sen skiter jag i vad ni säger 😊