{7043}: ber 1000 ggr om ursäkt till Mange att jag glömde honom! Jo jag tänkte skriva exakt samma sak om Wedda men kom på att han blir väl långtidsskadad igen 15 omgångar in på säsongen. Tänk om han fick en enda jävla skadefri säsong. Då bleve det åka av, korsdrag i motståndarnas zon!!!
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Tänk om han fick en enda jävla skadefri säsong. Då bleve det åka av, korsdrag i motståndarnas zon!!!