OlliJanne: Haha, det blev helt fel det där. Skrev i farten. Menade följande: för stor del del av backbesättningen är topp nio, några är topp sex. Bland forwards har vi bland den bästa spetsen i ligan, topp tre–fyra. Lite för svaga forwards i tredje och fjärde. Men totalt har vi ett lag för topp sex.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Men totalt har vi ett lag för topp sex.