rådbjer: Orion: Nu är nu ute på djup is ! Här är här där man spelar hockey . Där är där man spelar bortamatcher ! Tycker dessutom att Styf och Hallin också tillhör inventarierna. Hoppas att inte Eldebrink kan lura med sig Hallin också.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Här är här där man spelar hockey . Där är där man spelar bortamatcher !
Tycker dessutom att Styf och Hallin också tillhör inventarierna.
Hoppas att inte Eldebrink kan lura med sig Hallin också.