Att läsa i St ida goch se att sex spelare från timrå är aktuella i trekronor truppen är ju otroligt kul..att nån av dem skulle få chansen är ju helt klart roligt. som sagt kan man ju inte blunda för de spelare vi har.. lycka till säger ja bara hoppas att så många som möjligt får denna chans för det är de värda! erica
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
lycka till säger ja bara hoppas att så många som möjligt får denna chans för det är de värda!
erica