rådbjer: Åkerblom har ju sakt i pressen att han vill stanna i Timrå Dessutom var det ju passande nu när han byggt kåk i östersund, enl. Honom själv. Styf har också sagt att han vill stanna, kan inte tänka att spela någon annan stans , också enl. han själv. Söderström får vi hoppas fadern har koll på . ( c : Däremot Hallin har inte utalat sig, pappa hallin sportchef och nu då Eldebrink fd. tränare kan ju ha ett visst inflytande.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Dessutom var det ju passande nu när han byggt kåk i östersund, enl. Honom själv.
Styf har också sagt att han vill stanna, kan inte tänka att spela någon annan stans , också enl. han själv.
Söderström får vi hoppas fadern har koll på . ( c :
Däremot Hallin har inte utalat sig, pappa hallin sportchef och nu då Eldebrink fd. tränare kan ju ha ett visst inflytande.