{297}: Vi hade väl stundtals stora problem att producera framåt och då klev han fram vid flera tillfällen. Ser det inte som något negativt. Sen defensivt håller jag inte med, tycker han ofta återerövrade puck och neutraliserade omställningar, täckte skott osv.. Han var t.ex den forward som hade flest blockerade skott i laget. Fler än säsongen innan där han även blockerade flest skott av forwards.
+ 1