Då Walli är farlig är ju i kontringsspelet med bra åkning och ett snärtigt skott, sådär fantastisk på att hålla i pucken är han inte. Han är lite svårplacerad, skulle må gött i ett lag som spelade klassisk tjeckisk styrhockey typ.
Sonnenberg: Allt jag vill är att nästa gång jag går in på expressens sportsida att det står "EXPRESSEN AVSLÖJAR" och att det är en bild på Juolevi med Timråskölden över, är det för mycket begärt???
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...