Sputnik: Rätt talande silly när Jennifer till Expressen är den största nyheten för tillfället angående Timrå(förutom Hållander).
Haha, rätt dåliga nyheter för oss Timråiter dessutom då Jennifer verkade ha ett stort förtroende hos föreningen och fick ofta inside info. Hoppas på nått annat bra som kan fortsätta få fram intressanta nyheter för lokaltidningen!
Kapanen, nu får du ge oss nått smarrigt på backsidan!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Haha, rätt dåliga nyheter för oss Timråiter dessutom då Jennifer verkade ha ett stort förtroende hos föreningen och fick ofta inside info. Hoppas på nått annat bra som kan fortsätta få fram intressanta nyheter för lokaltidningen!
Kapanen, nu får du ge oss nått smarrigt på backsidan!