{9908}: Jag tror det kommer vara en styrka att ha 2 grymma målvakter faktiskt, även om vissa är oroliga att det kommer bli lite gnissel över att det blir komkurrens. Låt dom stå 50/50 i början och sen får hetaste målisen för stunden alltid stå! Runt 26 matcher var är ju inte fy skam heller!
Sen får det visa sig vem som kommer få stå i slutspelet(ja jag räknar med att vi är där och hugger även kommande säsong)
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Runt 26 matcher var är ju inte fy skam heller!
Sen får det visa sig vem som kommer få stå i slutspelet(ja jag räknar med att vi är där och hugger även kommande säsong)