1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2540796

Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby: Nja, Pontus Andreasson är ju inte kattskit heller. Sen Eklind, Lilja, Pasic och nån tjeck el vad det var. Samt Hardegård och ett par till på backen. Så inte "bara" Omark

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: #dåligkolltvåpunktnoll 🙈🤣
Nä, men då snackar vi, är väl den spontana känslan. Jag hade bara koll på Hardegård, men enligt mig är känslan för honom inte den där utstuderade toppbacken som konstant knackar in stenhårda slagga från blå i PP. Han är högst random på just den punkten, iallafall enligt mig.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.