1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2540834

Sv: Apropå nånting...
DJ Abbot: Nä jag rankade dem absolut inte högre men "expertisen" pratade ju om ett urstarkt målvaktspar, lätt SHL:s främsta. Och Brynässupportrarna var lyriska. Jag blev hånad och utskrattad hos dem när jag utsåg duon till nr 1 på troliga flopplistan.

Resten är, som man säger, historia

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Glöm inte att de hade Europas bästa center, Johan Larsson. Och Europas bästa back, Bertilsson.
Historien ville annat tydligen.

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Har du tagit något ärovarv i brynäsboken?

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.