+ 7
Inlägg: 2540964
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Olli Hahl: Samma med LHC, kommentera här är ju lite roliga, men väldigt synd om Lova Blom.
twitter.com/LHChockey/status/1657025894051880962
twitter.com/LHChockey/status/1657035353474191365
twitter.com/LHChockey/status/1657025894051880962
twitter.com/LHChockey/status/1657035353474191365
+ 5
Sv: Apropå nånting...
Olli Hahl: stor humor att det Oskarshamns kommun vill ha för en hel säsong, 2,8 mkr, är vad Frölunda fick betala i hyra för 7 slutspelsmatcher i Scandinavium.
Men visst är det många frågetecken i deras lagbygge också, förhoppningsvis överraskar dom negativt i år.
Men visst är det många frågetecken i deras lagbygge också, förhoppningsvis överraskar dom negativt i år.
+ 4
hockeysverige.se/2023/05/12/kommunen-chockhojer-oskarshamns-hyra-orimliga-nivaer