1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614700 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2541033

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: När dom säger att dom inte klarar av att betala dom 1,4 mkr som uppstått i ökade kostnader så undrar man om dom ska hålla på och skriva femårskontrakt med spelare som Karlqvist osv. Är dom inne i ”linkan-fasen” månne? Där man köper spelare för varenda sikin och rullar tärning i hopp om att ha igen det på biljettintäkter i slutspelet?

Endera det eller så snackar ju sportchefen bara skit.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.