1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2541165

Sv: Apropå nånting...
Tom Topp: Är väl Timrå IK som egentligen ska uppdatera sina supportrar om vad som sker med sina spelare. Strömberg på kryckor och operation gick man inte ens ut med. Svagt.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
{7043}: Vene, hur mycket skyldighet har man? Min polare träffade Didde idag. Förvisso i knävagga, men fullt tjå med rehab, ska vara återställd till augusti och premiär ej hotad.
Någonstans måste patientsäkerhet även gälla för spelare? Denna gång handlade det om en känning som hämmade honom under slutspelet, i en minuskel, som de snabbt identifierade och han kände tydligen positiva resultat direkt.

Så länge det inte handlar om frånvaro känner jag att de måste få ha sina åkommor i fred.

Sv: Apropå nånting...
{7043}: kan tänkas! I så fall måste dom steppa upp på den punkten! En sån som Rindell tror jag kommer bli ett stort utropstecken iår, om han får en bra försäsong och vara hel!

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer