Får väl respektera din smak, men vi är tyvärr inte överens i det fallet. Har aldrig fattat grejen med den musiken även om en och annan låt kan vara okej. Längre än så kan jag bara inte sträcka mig.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Får väl respektera din smak, men vi är tyvärr inte överens i det fallet. Har aldrig fattat grejen med den musiken även om en och annan låt kan vara okej. Längre än så kan jag bara inte sträcka mig.