Gillade egentligen bara Depeches två första album och sedan också Violator från 1990. Resten har mest känts som överpretentiös skit. Rak jävla synth som träffar hjärtat är grejen, annars kan det vara.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Gillade egentligen bara Depeches två första album och sedan också Violator från 1990. Resten har mest känts som överpretentiös skit. Rak jävla synth som träffar hjärtat är grejen, annars kan det vara.