1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614984 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2541439

Sv: Apropå nånting...
Meduza: Det är helt ok att bara konstatera att man inte har samma musiksmak utan att för den delen uttrycka sig på det viset.

Men du tycker antagligen att du är en hårding själv, en riktig karlakarl

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Vi behöver den där värvningsbomben nu. NU! Denna silly season börjar spåra ur 😁

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Nej, absolut inte, men när jag växte upp på 70- 80- talet så var det bara tjejer som gillade Depeche Mode.
Men kunde väl vara nån enstaka kille åxå, vad vet jag?
Hur som helst så är den typen av musik det absolut sämsta tänkbara för mig. Jämförbar med Kalle Jularbo.
Naturligtvis får man tycka som man vill, men som sagt. För mig otänkbart.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer