1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614979 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2541468

Sv: Apropå nånting...
{9566}: Nej vi ska spela som Växjö. Tråka ut motståndare, fans o hela världen o vinna med max nåt mål.
Jag fattar varför Lander o Dahlén inte är med. Sörensen är en stjärna, liksom De la Rose. Vad vissa NHL proffs gör i det här laget är en gåta. Alexander Nylander, Fabian Z mfl.

Schweiz vinner VM guld tror jag eller Finland.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Olli Hahl: " Vad vissa NHL proffs gör i det här laget är en gåta. Alexander Nylander"

Tror Samhall var smart och plockade med lillebror Nylander för att få med storebror när Toronto blev utslaget. Nu brukar ju William allt som oftast ställa upp i VM, men nu blir det nog ännu mer givet när han får spela med brorsan på seniornivå för första gången.

Sv: Apropå nånting...
Olli Hahl: Du kan hockey, du och långskott-Ove

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer