1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615010 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2542096

Sv: Apropå nånting...
{297}: Vill man så är allt möjligt. Motivation slår alltid klass. Vi vann mot er när vi var ett korpenlag 20/21.

Sen har vi ju inte ens byggt klart än. Skulle gissa att kanske 5~ forwards ska in och 3 backar.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
{10015}: och hur vet man vem som är mest motiverad över en hel säsong? skulle våra klass-spelare vara omotiverade i över ett halvår?

Sv: Apropå nånting...
{10015}: jag tvivlar inte på att ni kommer ta in spelare. Jag tvivlar på kvalitén på det ni lär hitta så här sent på silly. Ni har ju i princip inte en enda spelare som är testad och bevisligen klarar av SHL. Rundblad, nån mer? Walli då men knappast som producerande spelare för en 2:a kedja.

Sen sa väl nyss hinken att ni ska in med 1-2 backar, inte 3? Ni hade ju behövt 4 nya.

Sv: Apropå nånting...
{10015}: Grattis till SM guldet Modo!
Det kan gå, trots att eran nuvarande första femma inte skulle gå in på 3 femmor i MIF.

Sv: Apropå nånting...
{10015}: Vart ska dom 5 forwards in? Sa inte er sportchef att en till back ska in bara?

Sv: Apropå nånting...
{10015}: det gäller att hitta dom där åtta spelarna också! Plus en toppmålvakt, och en hyfsad/ lovande backup!

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer