Kulltorp: Men hahahahah var fan får ni allt ifrån? Allt vi hoppas på är att klara oss från kval. Och det jag skriver är att det är en möjlighet med Karlin och Gradin.
Och för den delen så tror jag att Aagaard, Dickinson och Woods är en bra andrakedja i SHL!
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Och för den delen så tror jag att Aagaard, Dickinson och Woods är en bra andrakedja i SHL!