{297}: Jag tror dom kommer satsa på Foppa, Näslund, Sundström, Svartvadet och Anders Hedberg eller kanske Sedinarna. Hasse Jonsson och Timander är nog också på. Jag säger som travikonen Uno Hedin: Lyyyyycka till!
Sonnenberg: Glöm inte bort Sture Andersson. Han fanns med när Moodoo vann guldet -79. Varför tror du hans tal var så evighetslångt om inte för att kunna göra det omöjligt att inte ta ut honom.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer