{297}: Tror inte en sekund på dem, totalt fast i gamla synder ff. Helt ärligt är förut nämnda trios lägstanivå bottenlös tror jag. Deras och några till i det gistna, murkna bygget. Och Kelleher? Jisses
mikenomad: dom har en taskig organisation, men det stora problemet dom hade den här säsongen tror jag var Mumintrollen! Det är inte många som vill spela finländsk styrhockey!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer