1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614977 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2542498

Sv: Apropå nånting...
Tom Topp: Om de bara hade lyssnat på Mumintrollet och spelat riktigt så hade det gått bättre. Han tog ju en betydligt sämre trupp till 10:onde plats efter att vi hade kvalat och sen åker de ut? Det var en mentalt problem.. Plus målvaktsproblem.. Tänk om Ryssland aldrig invaderade Ukraina. Då hade vi aldrig fått Lindbäck och vi hade klarat oss lol

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
{10299}: jag vet att ni älskade Manner, men jag tror inte att han var bra för er! Det är bara att titta på vad han fick ut av laget! Larsson som vinge till att börja med, körde konstant med åtta backar, varav tre höll HA klass! Nä jag var inte imponerad

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer