mikenomad: Malmoe ä bra att ha i Elitserien! Änn kann fart tä Christiania å Bordershop å Reeperbann å tömm allt mann ha innan match! 🙏😅🙈🥳 Ha swisshkampanjen start än om ” Spetsbakken ”??? Dags att ta tag i att nu!!! Ja ä i Riga å Hellsingfors å scouta!! Finns mycke gott å drikka å titta på!! Skål tamjefan rabbuslingar ikväll 🥳 Halleluja 🙏🙏🙏
mikenomad: Kanske. Du hade ju rätt om att det är en torr marknad med toppspelare att plocka upp för ett nytt byalag i Ångermanland sist ut på marknaden. MoDo gillar att käfta med MIF och LHC så jag hoppas att vi kan låsa in dem därnere med lite sponsoroffensiv i höst. Måste man sitta och vara orolig nu framför TVn? Det är ju inte underhållning...
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer