1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614984 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2542546

Sv: Apropå nånting...
{9682}: Jag tror ni slipper gnugga stjärt med Malmoe. Den biten tar Linköping hand om

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Malmoe ä bra att ha i Elitserien!
Änn kann fart tä Christiania å Bordershop å Reeperbann å tömm allt mann ha innan match! 🙏😅🙈🥳
Ha swisshkampanjen start än om ” Spetsbakken ”???
Dags att ta tag i att nu!!!
Ja ä i Riga å Hellsingfors å scouta!!
Finns mycke gott å drikka å titta på!!
Skål tamjefan rabbuslingar ikväll 🥳
Halleluja 🙏🙏🙏

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Kanske. Du hade ju rätt om att det är en torr marknad med toppspelare att plocka upp för ett nytt byalag i Ångermanland sist ut på marknaden. MoDo gillar att käfta med MIF och LHC så jag hoppas att vi kan låsa in dem därnere med lite sponsoroffensiv i höst. Måste man sitta och vara orolig nu framför TVn? Det är ju inte underhållning...

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer